سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tue 7 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۳:۱۹:۰۲

تعامل میان قطب فرآورش گاز جنوب با قدیمی‌ترین تولیدکننده نفت
ایران دریلینگ: مدیران عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و شرکت پالایش گاز بیدبلند در نشست مشترک راه‌های همکاری و هم‌افزایی میان این دو شرکت را بررسی کردند. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از سایت شانا، در مناطق نفت‌خیزجنوب، این جلسه با حضور مدیرعامل، مدیران و روسای ستادی و عملیاتی شرکت پالایش گاز بیدبلند در حوزه ستادی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد. در این نشست مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند با ابراز خرسندی از حضور در زادگاه نفت گفت: مسجدسلیمان با قدمت زیاد در تولید نفت و گاز  نقش مهمی در اقتصاد کشور ایفا کرده است. علی محمد پور رضا افزود: پالایشگاه گاز بیدبلند نیز با پالایش بیش از ٦ میلیارد مترمکعب گاز در ٩ ماه امسال نقش موثری در تامین نیاز بخش صنعت و چرخش چرخ‌های صنعت استان خوزستان داشته است. وی با بیان اینکه پالایشگاه گاز  مسجدسلیمان زیر نظر این شرکت اداره می‌شود، اظهار کرد: این پالایشگاه که خوراک روزانه‌اش از گاز تولیدی ازسوی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تامین می‌شود ظرفیت و توانایی فرآورش روزانه یک میلیون مترمکعب گاز را داراست که تولید آن برای مصارف خانگی و همچنین بخش صنعت این شهرستان به مصرف می‌رسد.
 
پور رضا با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مناسب هر دو شرکت خواستار افزایش سطح همکاری‌ها و تعامل دوطرف شد. مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز با ابراز خوشحالی از حضور مدیران پالایشگاه گاز بیدبلند گفت: توجه به محیط‌زیست و فعالیت صنعتی پاک شاخص‌ترین مشترکات دو شرکت است. ابراهیم پیرامون با تشریح نقش خدمات این شرکت در توسعه و رونق منطقه، افزود: به یقین استفاده از ظرفیت‌های مناسب پالایشگاه بیدبلند به عنوان قطب پالایش گاز کشور می‌تواند بر اثربخشی فعالیت‌های سبز شرکت‌های نفتی بیفزاید و سبب کاهش و حذف مخاطره‌های صنعتی شود. وی با تاکید بر لزوم افزایش سطح همکاری‌ها بویژه تبادل اطلاعات، نتایج تحقیقات، پژوهش‌ها و تجارب کارکنان برای افزایش سطح علمی دو شرکت، اظهار کرد: افزایش تعاملات و همکاری‌ها میان دو شرکت می‌تواند منجر به نتایج ارزشمندی در حوزه صنعت نفت شده و الگوی خوبی برای دیگر شرکت‌های مشابه باشد.


  کد خبر : 544
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :